مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان وقت امشب خبر داد.

واریز عیدی بازنشستگان کشوری تا پایان وقت امشب/اعلام جزییات تأمین مسکن بازنشستگان
کلانشهر: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان وقت امشب خبر داد.

نعمت الله ترکی در این باره اظهار کرد: طی دوماه گذشته تلاش کردیم به بهترین شیوه و با حفظ شأن بازنشستگان  ارائه خدمت کنیم.

وی افزود: یکی از مباحث بسیار مهم و دغدغه ما تأمین و پرداخت حقوق بوده است که با هماهنگی و همکاری بین صندوق بازنشستگی کشوری سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور صورت گرفت سعی شد قبل از اتمام هرماه در تاریخ ۲۸ ام حقوق بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه  روز گذشته حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری پرداخت شد، گفت: پرداخت عیدی نیز امروز در حال محاسبه هستیم و منابعش تامین شده است که برای هرنفر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به علاوه ۵۰۰ هزار تومان حق عائله مندی برای همسران و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای فرزندان تحت تکفل است.

ترکی ادامه داد: امروز تا آخر وقت، عیدی هم تامین شده و به حساب بزرگواران واریز خواهد شد.

جزییات تأمین مسکن بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری  در بخش دیگری از سخنانش جزئیات تفاهم نامه سازمان ملی زمین مسکن برای واگذاری مسکن به بازنشستگان را اعلام کرد و گفت: یکی از مباحث مهم و دغدغه های اصلی تامین مسکن است که وزیر راه و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همکاری خوبی با ما در این مدت داشتند.

وی افزود: در حال جمع آوری آمار و ارقام مربوطه هستیم و تأمین مسکن برای بازنشستگانی که فاقد مسکن هستند در اولویت قرار می‌گیرد. براین اساس قرار شد اگر قبلا بازنشستگانی ثبت نام انجام داده‌اند، در اولویت واگذاری باشند. از بازنشستگان درخواست می‌کنم اگر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام انجام داده‌اند به اداره کل صندوق بازنشستگی در هراستان مراجعه کرده و اسامی خود را اعلام کنند تا جمع بندی کنیم و بتوانیم طبق تعهد عمل کنیم.

ترکی بیان کرد: مشارکت در امر ساخت مسکن بند دیگر تفاهم نامه مذکور بود که براساس آن قرار شد زمین هایی که در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد در اختیار مجموعه ما قرار بگیرد تا ساختمان ها را به صور ت مشارکتی با دریافت تسهیلات بانکی بسازیم و اگر بحث مشارکت سرمایه گذاری مطرح بود سال آینده اعلام کنیم که بازنشستگان در امر سرمایه گذاری احداث مسکن ها نیز شرکت کنند.

وی در خاتمه گفت: به این ترتیب در صدد هستیم بازنشستگان در امر ساخت و سرمایه گذاری مسکن به صورت جامع و کامل حضور داشته باشند تا هم ارزش افزوده ای برای آنها داشته باشد و هم در تأمین مسکن خدمتی را عرضه کنیم.

نظر شما:

security code