رادان فرمانده انتظامی در دیدار با امام جمعه رشت مطرح کرد:

برخورد با سارقان، شدید و بازدارنده خواهد بود


۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷ | کد خبر: ۳۱۸۲۸ چاپ

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به به برخی چالش‌ها و مسائل شهرها و روستاها  از جمله سرقت سیم‌ برق و تلفن و ضرورت مقابله با این تخلفات خطاب به فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وجود متکدیان در شهرها و مناطق زیبنده نیست.

برخورد با سارقان، شدید و بازدارنده خواهد بود
کلانشهر: فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود گفت: نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در ابلاغ حکم فرماندهی انتظامی کشور، اولین فرمان ایشان را جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم اعلام کرد.

وی افزود:تامین امنیت و آسایش عمومی مردم، ارتقاء توانمندی و حفظ شان و منزلت پلیس، آموزش پلیس‌های تخصصی و کمک سایر دستگاه‌ها به پلیس از جمله مهمترین فرمان های مقام معظم رهبری است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به شروع طرح گسترده پلیس برای برخورد با سارقان افزود: برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود.

رادان با بیان اینکه سرقت یک کاسبی سهل برای سارقان شده است بیان کرد: با اقتدار و با حمایت دستگاه قضائی اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهیم داد و نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت را کاهش خواهیم داد.

وی عنوان کرد: شرایط برای انجام ماموریت‌های انتظامی مهیا بوده و با کمک همه دستگاه ها رضایت مردم و خداوند را کسب خواهیم کرد.

رئیس پلیس کشور، گیلان را استانی مستعد با مسئولانی بسیجی و وظیفه شناس برای انجام وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: باید براساس تکلیف، رضایت خداوند در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.

هماهنگی خوب میان نیروی مسلح گیلان وجود دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان هم با بیان اینکه هم‌آوایی و هماهنگی خوبی در میان نیروی مسلح استان گیلان وجود دارد، گفت: وحدت و هم‌آوایی میان نیروی مسلح جمهوری اسلامی امروز زبانزد عام و خاص و موجب اعجاب جهانیان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با سردار رادان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عدم اطلاع مردم نسبت به بعضی اقتدارآفرینی‌ها و اموری که موجب قدرت جمهوری اسلامی و اعجاب جهانیان شده است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی و موشکی از قدرت خوبی برخورد است و مایه افتخارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت نظام دینی و تاثیرگذاری آن در حماسه‌آفرینی‌های مردم و جوانان تصریح کرد: جامعه اسلامی ایران از رهبری قدرتمند، فکور و اندیشمند برخوردار است که خود عامل قدرت است.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در هفته گذشته چندین سخنرانی مهم داشتند که بیانگر راهبردهای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه هدف عمده دشمنان در اغتشاشات اخیر، رهبری بوده است چراکه می‌دانند رهبری ستون این خیمه است گفت: دشمن پس از اینکه تیرش به سنگ خور د، سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار داد.

وی به برخی افتخارات نیروی انتظامی در کشور اشاره و بیان کرد: از جمله افتخارات مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران این است که در کشوری نقش‌آفرینی می‌کند که هزاران شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و از رهبری اندیشمند برخوردار است در حالی‌که نیروهای مسلح سایر کشورها از چنین افتخاراتی برخوردار نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به شاخصه ایمان در نیروهای مسلح کشور گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در چند ماه گذشته برای مقابله با اغتشاشات خوش درخشید و مردمی‌تر شد البته همه نیروی مسلح اعم از زمینی، دریایی و هوایی جزو نهادهایی هستند که کشور به وجود آنان افتخار می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه وحدت و هم‌آوایی میان نیروی مسلح جمهوری اسلامی امروز زبانزد عام و خاص و موجب اعجاب جهانیان شده است تصریح کرد: این افتخاران نشان‌دهنده قدرتمندی نیروهای مسلح ما است.

امام جمعه رشت با اشاره به حجم شهدای انتظامی در کشور گفت: جایگاه بادرایت انتظامی در میان مردم روز به روز افزایش یافته چراکه انتظامی در سال‌های اخیر توانسته قدرت‌نمایی خوبی در تامین امنیت و مرزهای کشور داشته باشد.

وی به برخی چالش‌ها و مسائل شهرها و روستاها از جمله سرقت سیم‌ برق و تلفن و ضرورت مقابله با این تخلفات اشاره و بیان کرد: وجود متکدیان در شهرها و مناطق زیبنده نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تبریک انتصاب سردار رادان به عنوان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خطاب به وی گفت: شما میدانی بوده و هستید و با آمدن شما، بذر امیدی در دل‌های مردم ایجاد شد.آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه هم‌آوایی و هماهنگی خوبی در میان نیروی مسلح استان گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان کنار یکدیگر باشند کارها زودتر پیش خواهد رفت.