روز پس از کشف جسد مداح تبریزی در یکی از خیابان‌های این شهر که بر اثر اصابت 3گلوله به قتل رسیده بود، پلیس عامل این جنایت را دستگیر کرد.

قاتل مداح تبریزی اعتراف کرد/انگیزه ی شلیک چه بود؟
کلانشهر: روز پنجشنبه 27بهمن‌ماه امسال جسد این مداح 47ساله به نام هابیل آفاق آذر در شرایطی در اطراف میدان بسیج تبریز کشف شد که بررسی‌ها نشان می‌داد بر اثر اصابت 3گلوله به قتل رسیده است. به‌دنبال کشف جسد با حضور بازپرس جنایی تبریز تحقیقات در این‌باره کلید خورد و تیم‌های مختلفی از پلیس آگاهی تلاش‌های خود برای شناسایی عامل جنایت را آغاز کردند.
بابک محبوب علیلو، دادستان مرکز آذربایجان شرقی در این‌باره گفت:‌ به محض اطلاع از وقوع قتل، دستورات قضایی برای بررسی ابعاد این حادثه صادر شد و تیمی زیرنظر بازپرس ویژه قتل دادسرای استان آذربایجان شرقی در پلیس آگاهی استان تشکیل و بررسی ابعاد مختلف جنایت آغاز شد تا اینکه متهم به قتل سرانجام دستگیر شد.
در همین حال سرهنگ ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی جزئیات بیشتری از این پرونده را بازگو کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی، شنبه شب مردی که روز پنجشنبه هفته گذشته، این مداح ‌ را با شلیک 3گلوله به قتل رسانده بود، در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
وی ادامه داد: در همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف بر سر مسائل شخصی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این قتل ادامه دارد.

نظر شما:

security code