سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم ۲۹ فروردین ماه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان رشت خبر داد.

اعلام محدودیت ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در رشت+ جزییات

کلانشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم ۲۹ فروردین ماه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان رشت خبر داد.

 

سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم با ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و ماموران پیاده در شهرستان رشت اجرا می‌شود.

 

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای روان‌سازی ترافیک و انجام هر چه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار شهید احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ روز ۲۸ فروردین در مسیرهای میدان کودک – بلوار شهید احمدزاده – بلوار شهید انصاری و بلعکس، خیابان امین ضرب – کوچه شهید علی‌محمدی به سمت تقاطع شهید احمدزاده، میدان شهید نوری هریس – بوستان ملت و کلیه کوچه‌های منتهی به امین ضرب و کوچه شهید علی‌محمدی به طرف تقاطع شهید احمدزاده شروع می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه وسایل نقلیه پارک شده در مسیرها اعلامی را جابجا می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر و مطلوب‌تر از سنوات قبل برگزار شود.