نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به بی‌ثباتی در برخی اقلام ضروری مورد نیاز مردم گفت: متولیان امر و تمامی دستگاه‌های متولی جلوی لجام گسیختگی در افزایش قیمت‌های اقلام مصرفی مردم را بگیرند.

متولیان جلوی افزایش لجام گسیخته قیمت ها را بگیرند/ برخی افراد کم اطلاع مرتکب پدیده شوم کشف حجاب می شوند
کلانشهر: به گزارش ایرنا آیت الله رسول فلاحتی روز شنبه در نماز عید سعید فطر در بلوار شهید مدرس جنب مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار کرد: لجام گسیختگی قیمت‌ها در برخی اقلام‌وکالاهای مصرفی زندگی، مردم را آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نوسانات و افزایش قیمت ها برای مردم پذیرفتی نیست، اضافه کرد: تثبیت قیمت ها یکی از وظایف دولت‌ها است.

امام جمعه رشت با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند گواهی می‌دهم که دولتمردان مشغول کار و تلاش هستند اما تقاضای مردم این است که نتایج پیشرفت ها را سر سفره شان مشاهده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری ها اظهار کرد: در سال جدید دشمن برای تحمیل ناهنجاری‌ها تلاش کرد اما مردم این را نمی پذیرند.

وی با بیان اینکه پدیده شوم کشف حجاب که برخی از افراد کم اطلاع مرتکب می شوند، پذیرفتنی نیست، افزود: همه باید تلاش کنند تا این پدیده شوم را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با تشریح فضایل و نعمت‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد: دعا، قرائت قرآن کریم و لیالی قدر از نعمت های این ماه مبارک بوده و هست که خداوند پیش روی ما قرار داد.

وی ماه رمضان را ماه پرعظمتی دانست و با اشاره به آیات قرآنی گفت: اگر بنده خداوند بداند که در ماه مبارک رمضان چه فضایلی نهفته است آرزو می کرد که تمام سال ماه رمضان باشد.