امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دست‌‌مان روی ماشه است؛ خطا کنید طومارتان را در کسری از زمان می‌پیچیم


۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۹ | کد خبر: ۳۳۵۹۳ چاپ

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:دشمنان بدانند که اگر خطایی از آنان سر بزند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و طومار آن‌ها را در کسری از زمان در هم می‌پیچیم.

دست‌‌مان روی ماشه است؛ خطا کنید طومارتان را در کسری از زمان می‌پیچیم
کلانشهر: به گزارش فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی رزمی بالای نیروهای مسلح، اظهار کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند تا با جانفشانی از مرز‌های ایران دفاع کنند.

 امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در بازدید از تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه استان کرمانشاه پس از بازدید از بخش‌های مختلف این تیپ، با اشاره به آمادگی رزمی بالای نیروهای مسلح، اظهار کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند تا با جانفشانی از مرز‌های ایران دفاع کنند.

 وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که اگر خطایی از آنان سر بزند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و طومار آن‌ها را در کسری از زمان در هم می‌پیچیم.

 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمترین اولویت نیروی زمینی ارتش را حفظ و ارتقای رزمی و توان دفاعی و ارائه آموزش دقیق به نیروها برای تامین امنیت کشور دانست و تأکید کرد: آمادگی رزمی نیروهای  جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و نیروی زمینی ارتش در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد.

نظر شما:

security code