عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت نیروهای این رژیم وارد رفح خواهند شد و همچنین به خان یونس باز خواهند گشت.

کلانشهر: بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: تیم مذاکرهکننده ما علاوه بر فشار نظامی در میدان، تلاش زیادی میکند.
براساس گزارش الجزیره، وی در ادامه افزود: ساکنان منطقه شمالی را به هر قیمتی که شده به منازلشان بازخواهیم گرداند.
بنی گانتس همچنین گفت: کسانی که از خدمت سربازی خودداری میکنند باید برایشان مجازات تعیین شود.
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هر کسی متوجه نشود که چیزی بزرگ در هفتم اکتبر تغییر کرده است، اشتباه میکند.
گانتس ادامه داد: در نوار غزه نبردها حسب لزوم و نیاز به درجات مختلف ادامه دارد. در صورت لزوم، ممکن است جنگ را در شمال گسترش دهیم و دولت لبنان بهای آن را خواهد پرداخت.
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما وارد رفح شده و به خان یونس هم بازخواهیم گشت.
بنی گانتس در پایان اظهار داشت: «باید ائتلاف منطقهای به رهبری آمریکا علیه ایران تشکیل دهیم.»
آمریکا پیش نویس توافق با ایران را در اختیار اسرائیل قرار نداده است
اگر پیمان «اسلو» تخریب نمیشد، بسیاری از جنگها و بحرانها رخ نمیداد
سوئیس روز جمعه میزبان امضای توافق ایران و آمریکا در بورگن اشتوک/درباره بورگن اشتوک مجموعه لوکس اقامتی پای رشته کوه های آلپ