khanekhodro

برنامه فوتبال برتر شبکه سوم تلویزیون ایران سه شنبه شب با بررسی تمام صحنه های شائبه دار لیگ برتر فوتبال ایران جدول سود و زیان داوری برای پرسپولیس قهرمان رقابتها و استقلال تیم دوم را منتشر کرد که براساس آن مشخص شد علی رغم اعتراضات تند استقلالی ها، آنها از اشتباهات داوری بیشتر از پرسپولیس سود برده اند 

کلانشهر: برنامه فوتبال برتر شبکه سوم تلویزیون ایران سه شنبه شب با بررسی تمام صحنه های شائبه دار لیگ برتر فوتبال ایران جدول سود و زیان داوری برای پرسپولیس قهرمان رقابتها و استقلال تیم دوم را منتشر کرد.

بر اساس آنالیزهای صورت گرفته تیم فوتبال استقلال تهران که کادر مدیریتی، مربیان و برخی هودارانش نسبت به وضعیت داوری در طول فصل گلایه دارند و انتقادات تندی را هم بارها مطرح کرده و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را زیر سوال برده اند در طول فصل 12بار از سوت های داوران سود برده و 7سوت هم به ضرر این تیم بوده. در مقابل پرسپولیس قهرمان این رقابتها 11 بار از سوت داوران سود برده و در مقابل 9 تصمیم داوران به زیانش بوده است. 
بر این اساس به نظر می رسد علی رغم هیاهوی فراوان به ویژه طی سه هفته مانده به پایان رقابتها، استقلالی ها بیش از رقیب قدیمی از اشتباهات سهوی داوران سود برده اند. هر جند که سرپرست مدیرعاملی این تیم در همین برنامه اعلام کرد چنین بررسی هایی برای آنها قابل قبول نیست.