خارج کردن کیست ۶ کیلویی از شکم یک خانم


۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۱ | کد خبر: ۴۷۸۶۴ چاپ

کیست ۶ کیلویی از شکم بیمار در بیمارستان شریعتی بندرعباس با تلاش پزشکان خارج شد.

خارج کردن کیست ۶ کیلویی از شکم یک خانم

کلانشهر: در یک عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستان شریعتی بندرعباس کیست شش کیلوگرمی تخمدان از شکم بانوی هرمزگانی خارج شد.

متخصص زنان و زایمان؛ پزشک معالج بیمار گفت: بیمار خانم ۳۵ ساله با سابقه دو بار عمل جراحی سزارین و یک عمل جراحی شکمی، دارای دو فرزند و سابقه دو بار سقط جنین بود که با درد شکم و تهوع و استفراع به این مرکز مراجعه کرد.

نظر شما:

security code