«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه در سخنانی مدعی شد که زمان برای حصول توافق در رابطه با برنامه هسته ای ایران در حال پایان یافتن است.

وی افزود: «نباید زمان بیشتری را هدر داده و باید تمرکز خود را مجددا بر ایران قرار دهیم.»
مدیرکل آژانس اتمی عنوان کرد که گزارش جامع درباره ایران احتمالا بعد از نشست آتی شورای حکام در ماه مارس منتشر خواهد شد چراکه این گزارش در حال حاضر ارزش چندان بیشتری نسبت به گزارش های موجود ارائه شده، ندارد.
وی با اشاره به اینکه ذخایر اورانیوم با غنای ۶۰ درصد ایران تا زمان گزارش بعدی آژانس به حدود ۲۵۰ کیلوگرم خواهد رسید، مدعی شد که شتاب در غنی سازی اورانیوم ایران را باید بسیار جدی گرفت.
ایران: راهحل دیپلماتیک به حسننیت نیاز دارد/به قطعنامه شورای حکام پاسخ میدهیم
به مذاکرات نهایی هسته ای ایران خوشبین هستم/مذاکره با ایران مثل مذاکره با سوئیس نیست
آیا ترامپ دست از محاصره دریایی می کشد؟