گزارش تصویری؛چهارمین جشنواره ملی «آلوچه» در گوراب زرمیخ صومعه سرا

اختصاصی کلانشهر:الهه فلاح- صبح امروز پنج شنبه اول خردادماه،چهارمین جشنواره ملی «آلوچه» در گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار شد.

این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گوراب زرمیخ و اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان صومعه سرا با حضور شماری از مردم و کشاورزان برپا شد.

باغداران با عرضه محصولات خود و همچنین برخی فرآورده های آلوچه (خولی) در جشنواره توجهات را به خود جلب کرده بودند. همچنین تعدادی از زنان با صنایع دستی و خوراکی های مخصوص منطقه تلاش کردند برای حاضران لحظاتی خوش فراهم کنند.