سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: جریمه سنگین و مسدودی کارت سوخت در انتظار کسانی است که سهمیه سوخت خود را بفروشند.

وی ادامه داد: البته این موضوع به جایگاه ها ارتباطی ندارد، اما پس از رصد تراکنش های سوختگیری و شناسایی، مالک کارت سوخت به تعزیرات احضار خواهد شد.
سخنگوی صنف جایگاهداران خاطرنشان کرد: علاوه بر جرایم سنگین برای چنین افرادی، مسدودی کارت سوخت را نیز به همراه دارد.
نواز گفت: افراد دیگری هم که در این کار مشارکت داشته باشند با جرائم چند صد میلیارد تومانی روبرو خواهند شد.
وی به همه مالکان کارت های سوخت توصیه کرد: به هیچ وجه سهمیه سوخت خودروهای خود را به قصد فروش در اختیار دیگران قرار ندهند.