رئیس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی از رفع تصرف تقریبی یک هکتار از اراضی تالابی در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به تلاش و همکاری یگان های حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و دستگاه قضا برای حفاظت از زمین های ملی، افزود: متصرفان این قطعه زمین را با سیم خاردار و چپر غیرقانونی محصور کرده بودند که بر اساس قانون، آثار تصرف از این زمین جمع آوری شد.
جعفری گفت: با تشکیل گشت مشترک انفال متشکل از ادارات ذیصلاح، مناطق تحت مدیریت این شهرستان بصورت شبانه روزی تحت پایش قرار خواهد گرفت و با متخلفان بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی انجام می شود.
پایان تصرف غیرقانونی جنگل در سنگر؛ آزادسازی بیش از ۲۴۰۰ متر اراضی ملی
زمینهای ملی با ۹۰ درصد تخفیف واگذار میشود