موزه‌ها تعطیل شدند


۱۴۰۴/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۰ | کد خبر: ۵۴۳۰۱ چاپ

بنیاد مستضعفان از تعطیلی موزه های زیرمجموعه خود خبر داد. موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز پیش تر تعطیل شده اند.

موزه‌ها تعطیل شدند
کلانشهر: به گزارش روابط عمومی گروه موزه های دفینه (وابسته به بنیاد مستضعفان) اعلام کرد: موزه های این مجموعه شامل پردیس موزه ای دفینه، موزه های زمان، هنر ایران (کاخ مرمر)، خودروهای تاریخی ایران، نور و روشنایی و تار و پود یزد، هنرهای اصفهان و پردیس موزه ای رامسر، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

همچنین به علاقه مندان پیشنهاد شده است از فضای مجازی این موزه ها استفاده کرده و در جریان فعالیت آنها باشند.

یگان حفاظت از آثار فرهنگی بنیاد مستضعفان، همچنان به صورت کامل و مستمر وظیفه حفاظت و حراست از بناها و آثار موزه ای را بر عهده دارد.

موزه ها و محوطه های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز از روز جمعه ۲۳ خردادماه تعطیل شده اند.

نظر شما:

security code