وزیران امور خارجه آمریکا و آلمان در گفت وگویی تلفنی با یکدیگر درباره تحولات غرب آسیا، برقراری ثبات در منطقه و همچنین ایران رایزنی کردند.

گفت وگوی وزیران خارجه آلمان و آمریکا درباره ایران

کلانشهر:  وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد «مارکو روییو» و «یوهان وادِه فول» وزیران خارجه ایالات متحده و آلمان در یک تماس تلفنی با یکدیگر گفت وگو و تبادل نظر کردند.

در این بیانیه آمده است: دو طرف درباره تحولات خاورمیانه، راه های تقویت ثبات در منطقه و جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای رایزنی کردند.

آنها همچنین درباره موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس ۶۰ روزه در نوار غزه، لزوم آزادی اسرای باقی مانده در دست حماس و پذیرش توافق آتش بس بحث و رایزنی کردند.

نظر شما:

security code