آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان صومعه سرا با حضور دادستان مرکز استان گیلان برگزار شد. در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، بر نقش دادستان به عنوان وکیل مردم و لزوم حمایت از ضابطین قضایی تأکید شد.

در این مراسم، سید مهدی فلاح میری با گرامیداشت یاد شهدا و با انتقاد از عدم تبیین درست جایگاه دادستان در جامعه، دادستان را وکیل مردم در خط مقدم دانست و بر حمایت قانونی از ضابطین قضایی و آموزش آنان تأکید کرد.
وی همچنین هماهنگی کامل دادستان با ریاست دادگستری در پیگیری امور مهم و دارای تبعات اجتماعی را ضروری دانست و خواستار تلاش مجدانه دادستان ها در برخورد با عوامل مخل امنیت داخلی، اقتصادی و اجتماعی شد. فلاح میری در پایان بر اجرای هدفمند الگوی تحول و تعالی قوه قضاییه تأکید کرد.
در پایان این مراسم، علیرضا قربانی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان شهرستان صومعه سرا منصوب و از تلاش های هادی بشری قدردانی شد. گفتنی است قربانی پیش از این ریاست شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان صومعه سرا را بر عهده داشته و بشری نیز به سمت دادستان شهرستان رضوانشهر منصوب می شود.
نظر شما: