علت دود اطراف سایت هسته‌ای اصفهان اعلام شد


۱۴۰۴/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۱ | کد خبر: ۵۶۲۸۵ چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دود مشاهده شده در اطراف سایت هسته ای اصفهان ناشی از آتش سوزی در سایت پسماند است.

علت دود اطراف سایت هسته‌ای اصفهان اعلام شد
کلانشهر: به گزارش مهر، منصور شیشه فروش در خصوص دود مشاهده شده در اطراف سایت هسته ای اصفهان اظهار کرد: این دود ناشی از آتش سوزی در سایت پسماند اصفهان است.

وی افزود: پسماندهای موجود در این سایت بر اثر گرمای هوا خود به خود دچار آتش سوزی شده و نیروهای آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند.