مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد تصمیم ایران برای قطع همکاری با این آژانس منجر به افزایش تنش های بین المللی می شود.

به گزارش «ریانووستی»، این ادعای گروسی بعد از آن مطرح می شود که شورای عالی امنیت ملی ایران در پی رای شورای امنیت سازمان ملل به نفع از سرگیری تحریم ها علیه ایران تصمیم به معلق کردن همکاری خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی گرفت.