به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی؛

کلیه ادارات و مراکز آموزشی گیلان، فردا شنبه تعطیل شد


۱۴۰۴/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۲ | کد خبر: ۵۹۴۰۲ چاپ

کلیه ادارات، مدارس، دانشگاه ها و بانک های استان برای فردا شنبه ۴ بهمن در راستای مدیریت مصرف انرژی ناشی از برودت هوا تعطیل شد.

کلیه ادارات و مراکز آموزشی گیلان، فردا شنبه تعطیل شد
کلانشهر: آرش فرزام صفت، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان دقایقی پیش با اشاره به تصمیم کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان از تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و بانک ها به استثنای مراکز درمانی، امدادرسان و خدماتی و شعب کشیک بانک ها برای روز شنبه چهارم بهمن ماه خبر داد.

کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان به هم استانی ها توصیه کرده است به منظور جلوگیری از قطعی برق و افت فشار گاز و رعایت رفاه و آسایش هموطنان عزیز با مصرف بهینه انرژی حداکثر همراهى و صرفه جویی را بعمل آورند.

 

نظر شما:

security code