محمد شهباز شریف، در پستی درپلتفرم ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانه ای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقه ای و اهمیت ادامه گفت وگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.

شهباز شریف: با پزشکیان توافق کردیم روابط دیرینه دو کشور را تقویت کنیم
کلانشهر: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.
او اضافه کرد: از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.
وی خاطرنشان کرد: پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد.

نظر شما:

security code