عبدالرضا داوری در توییتی نوشت: انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.

انصراف سعید جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان برای نظام آب خورد

کلانشهر: عبدالرضا داوری در توییتر نوشت: ‏در انتخابات ۱۴۰۰ هر کاندیدا ۱۴۹۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی در صدا و سیما داشت؛ اگر هزینه تولید و پخش هر دقیقه برنامه در صدا و سیما را ۷ میلیون تومان در نظر بگیریم، برای تبلیغ هر کاندیدا ۱۰.۵ میلیارد تومان از بودجه عمومی هزینه شده است. انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.

انصراف سعید جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان برای نظام آب خورد

 
تغییر ذائقه دهه هشتادی ها را به رسمیت بشناسید!
چرا صدا و سیما با «شیوه» هم به جایی نمی رسد

نظر شما:

security code