برای دومین بار طی 3 ماه گذشته

طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد


۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۸ | کد خبر: ۱۸۷۵۶ چاپ

هشتم دی ماه هم 9عضو شورای شهر رشت در حالی که تنها 63 روز از آغاز به کار علوی به عنوان شهردار رشت گذشته بود به طرح سوالات مشابه اقدام کرده بودند که بعد از پاسخهای شهردار،بحث استیضاح مختومه شد.

طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد
اختصاصی کلانشهر - برای دومین بار طی سه ماه گذشته که امیرحسین علوی به عنوان شهردار رشت کار خود را آغاز کرده است رئیس شورا اعلام کرد که طرح سوال از شهردار اعلام وصول شده است.

براساس اعلام محمدحسین واثق کارگرنیا 9 تَن از11 عضو شورای شهر رشت طرح سوال از شهردار را امضا کرده اند و او 10 روز آینده فرصت دارد تا با ارائه مدارک و مستندات در صحن شورا حاضر شده و پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر باشد.

ساماندهی دستفروشان، مشکلات آسفالت شهر، عدم پرداخت حقوق  و مزایای نیروهای حجمی شهرداری رشت، انتصاب برخی مدیران و بی توجهی شهردار به بحث تعهد و تخصص، فعالیت 24 ساعته نگهبانان پارک‌ها، عدم رفع خطر از پل‌های عابر پیاده وعدم ساماندهی مشاغل ترافیکی محور سوالات طرح شده از سوی 9 عضو شورای شهر رشت است.

حالا علوی باید تا 10 روز آینده در یکی از جلسات علنی و یا فوق العاده شورا حاضر شده و پاسخگوی سوالات مطرح شده باشد.اگر 9 عضو شورا از توضیحات شهردار قانع شدند پرونده همینجا بسته می‌شود اما اگر اعضای شورا قانع نشدند می توانند با جمع آوری امضاهای جدید،طرح استیضاح شهردار را کلید بزنند.

هشتم دی ماه هم 9عضو شورای شهر رشت در حالی که تنها 63 روز از آغاز به کار علوی به عنوان شهردار رشت گذشته بود به طرح سوالات مشابه اقدام کرده بودند (اینجا بخوانید) که بعد از پاسخهای شهردار،بحث استیضاح مختومه شد.