رویای حضور در اسپانیا را داشتم

امیر عابدزاده: پدرم الگوی من است


۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۶ | کد خبر: ۱۸۷۸۴ چاپ

با تیم ملی  ایران به جام جهانی صعود کردیم و مردم را بسیار خوشحال دیدم. پدرم خیلی به من کمک می‌کند و از هر کاری که انجام می‌دهد بسیار سپاسگزارم

امیر عابدزاده: پدرم الگوی من است

کلانشهر -  ۶ ماه رقابت برای امیر عابدزاده کافی بوده تا هم به خاطر سیوها و هم به خاطر شخصیت بیرونی‌اش به یکی از بت‌های هواداران پونفرادینا تبدیل شود. دروازه‌بان ایرانی دپورتیوا چهارشنبه هفته جاری برای اولین‌بار در جمع خبرنگاران حاضر شد تا زندگی ورزشی و غیرورزشی خود را در پونفرادا مرور کند.

دروازه‌بان ایرانی درباره شرایط خود صحبت کرد و گفت: رویای من همیشه این بود که در اسپانیا بازی کنم. بعد از ۵ سال می‌خواستم چالش جدیدی برای خودم ایجاد کنم و وقتی قراردادم در پرتغال به پایان رسید پیشنهادهای زیادی دریافت کردم، اما وقتی یک پیشنهاد از اسپانیا آمد، دریغ نکردم. من فکر می‌کنم این کلید دستیابی به چیزهای بزرگ است. علاوه بر این، هواداران فوق‌العاده هستند، ما با آن‌ها همراه هستیم. دوازده بازیکن در تیم هستند.

او در مورد هم تیمی‌هایش در دروازه آبی و سفیدها گفت: من رابطه خوبی با لوچو و سرجی دارم، ما در داخل و خارج از زمین دوست هستیم و هر روز به هم کمک می‌کنیم.

امیر هم‌چنین با اشاره به صعود اخیر خود با ایران به مسابقات جام جهانی که پایان سال در قطر برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور در تیم ملی کشورم باعث افتخار است. صعود کردیم و من مردم را بسیار خوشحال دیدم.  پدرم  خیلی به من کمک می‌کند و از هر کاری که انجام می‌دهد بسیار سپاسگزارم. او یکی از الگوهای من است و من به عنوان دروازه‌بان از او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

این بازیکن در مورد این که ایران پس از قطعی کردن صعود احتمال دارد امیر را در دو بازی باقی مانده دعوت نکند تا بتواند برای پونفرادینا بازی کند، اظهار کرد: خیلی مانده، بازی‌ها آخر مارس هستند، صحبت می‌کنیم  و ببینیم چه چیزی برای همه بهترین است.

نظر شما:

security code