مرد شیطان صفتی که با تهدید و زور به تعدادی دختر و زن در مناطق مختلف تهران تجاوز کرده بود پس از دستگیری، ابراز پشیمانی کرد و گفت: بدلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام میزدم.
او امروز مقابل دوربین خبرنگاران گفت: در فیلمی که منتشر شده آن خانم را با پیچگوشتی تهدید کردم.
این متهم اظهار داشت: بهدلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام میزدم و تاکنون ۱۹ بار دستگیر شدهام.
این متهم به تجاوز گفت: 9 پرونده در پلیس دارم که اغلب بهدلیل حمل مواد و تجاوز به عنف بوده است.