اظهارات مردی که متهم به تجاوزِ چند زن در تهران است

۱۹ بار از سوی پلیس دستگیر شده ام


۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۷ | کد خبر: ۳۹۲۶۳ چاپ

مرد شیطان صفتی که با تهدید و زور به تعدادی دختر و زن در مناطق مختلف تهران تجاوز کرده بود پس از دستگیری، ابراز پشیمانی کرد و گفت: بدلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام می‌زدم.

کلانشهر: روز گذشته پلیس آگاهی تهران اعلام کرد مرد شیطان صفتی که زنان و دختران جوان را با تهدید به محل‌های خلوت کشانده و آنها را آزار می‌داد دستگیر شد.

او امروز مقابل دوربین خبرنگاران گفت: در فیلمی که منتشر شده آن خانم را با پیچ‌گوشتی تهدید کردم.

این متهم اظهار داشت: به‌دلیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به این اقدام می‌زدم و تاکنون ۱۹ بار دستگیر شده‌ام.

این متهم به تجاوز گفت: 9 پرونده در پلیس دارم که اغلب به‌دلیل حمل مواد و تجاوز به عنف بوده است.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code