کلیه ادارات، مدارس، دانشگاه ها و بانک های استان برای فردا شنبه ۴ بهمن در راستای مدیریت مصرف انرژی ناشی از برودت هوا تعطیل شد.
.jpg)
کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان به هم استانی ها توصیه کرده است به منظور جلوگیری از قطعی برق و افت فشار گاز و رعایت رفاه و آسایش هموطنان عزیز با مصرف بهینه انرژی حداکثر همراهى و صرفه جویی را بعمل آورند.