توضیحات عضو شورای شهر رشت درباره جریمه 6 میلیون تومانی اتومبیلش؛

اتومبیل در اختیار همسرم بود/او جزء کادر درمان است/ شکایت از افرادی که اطلاعات شخصی را منتشر کردند


۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴ | کد خبر: ۲۱۵۴۳ چاپ

طی هفته‌های گذشته بین مسعود عباس‌نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت و پلیس راهور رشت درباره چگونگی مدیریت ترافیکی رشت جدل کلامی شکل گرفته است. عباس نژاد در یکی از اظهاراتش گفته بود:از مجموعه راهور گیلان تقاضا داریم از انجام آسفالت‌های شبانه در رشت جلوگیری نکنند که پلیس راهور، شهرداری رشت را مقصر برخی کمبودهای زیرساختی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر دانسته بود

اتومبیل در اختیار همسرم بود/او جزء کادر درمان است/ شکایت از افرادی که اطلاعات شخصی را منتشر کردند
اختصاصی کلانشهر : به دنبال انتشار خبری از سوی پلیس راهور رشت مبنی بر جریمه یک دستگاه خودرو ال ۹۰ متعلق به مسعود عباس‌نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با حدود ۶۰ میلیون ریال خلافی (اینجا بخوانید)، این عضو شورا با انتقاد از انتشار اطلاعات شخصی توضیحاتی ارائه کرد.

عباس نژاد با ذکر این نکته که به عنوان یک شهروند همچون دیگران خود را موظف و پایبند به قانون دانسته و از مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور جهت تلاش‌هایشان قدردانی می‌کند توضیح داد: تخلف مطروحه مربوط به سه سال اخیر بوده و در این مدت خودرو در اختیار همسر بنده قرار داشته است.

این در حالی است که براساس اطلاعات منتشر شده از سوی پلیس راهور رشت، راننده خودرو ال ۹۰طی ۱۱ ماه مرتکب ۴۶ فقره تخلف شده بود.

حالا عضو شورای شهر رشت می‌گوید:خودرو در اختیار همسرش قرار داشته که جزء کادر درمان بوده و طی اپیدمی کرونا باید در ساعات مختلف شبانه روز در محل کار خود حضور پیدا می‌کرد و حداکثر تخلفات ثبت شده نیز مربوط به تردد در ساعات منع رفت و آمد شبانه در دوره پاندمی کرونا است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اضافه کرده هرچند مجوز تردد اتومبیل که در اختیار همسرش بود هم از مراجع ذیصلاح اخذ شده بود اما در عین حال جریمه مذکور هم پرداخت شد.

عباس نژاد از پلیس راهور درخواست کرده است که نسبت به مطالبات نمایندگان مردم در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت که در جهت رفاه حال شهروندان در حال اجرا است پاسخگو باشند و پیرو تذکرات اخیر این عضو شورا در صحن علنی شورای شهر رشت و کمیسیون مربوطه مطابق قانون عمل شود.

این عضو شورا تأکید کرده است: در برابر هیچ فشار، فرافکنی و تهدیدی ذره‌ای از پیگیری مطالبات مردم شهرم و دفاع از حقوق شهروندان عقب نخواهد‌ایستاد و افرادی که اطلاعات شخصی را بصورت نادرست و با انگیزه‌های ناصواب و مغرضانه در اختیار رسانه‌ها قرار دادند را هم مورد پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته بین این عضو شورای شهر و پلیس راهور رشت درباره چگونگی مدیریت ترافیکی رشت جدل کلامی شکل گرفته بود. عباس نژاد در یکی از اظهاراتش در صحن شورای شهر رشت گفته بود:کیفیت آسفالت در ایمنی حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است و متأسفانه وضعیت ورودی جاده تهران تا کنون به نتیجه نرسیده است.

او با اشاره به اینکه از مجموعه راهور استان گیلان تقاضا داریم از انجام آسفالت‌های شبانه در رشت جلوگیری نکنند بیان کرد: از این بابت و برخی از اقدامات به راهور استان تذکر جدی می‌دهم. پلیس راهور پس از این اظهارات و همچنین گفته‌های عباس نژاد در اینستاگرامش او را «تازه کار» خواند و از شهرداری و شورا درخواست کرد نسبت به وظایف قانونی در زمینه بهبود شاخص‌های زیرساختی رشت عمل کنند (بیشتر بخوانید)