انتقادات تند رئیس شورای شهر؛

استاندار در ۲ سال گذشته برای گیلان چه کرده که شورای شهر را ناکارآمد می داند


۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۳ | کد خبر: ۲۴۱۰۵ چاپ

رئیس شورای شهر رشت گفت: استاندار گیلان اصلاً شورای شهر رشت را نمی‌بیند و جلسه‌ای با شورا نمی‌گذارد و در مقابل شورا ‌ایستاده و برچسب سیاسی بودن به ما می‌زند

استاندار در ۲ سال گذشته برای گیلان چه کرده که شورای شهر را ناکارآمد می داند
اختصاصی کلانشهر :رئیس شورای شهر رشت گفت: استاندار برای گیلان چه کرده است که فکر می‌کند شورای رشت ناکارآمد است؟

محمدحسین کارگرنیا امروز چهارشنبه پنجم مردادماه در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر گفت: استاندار گیلان در جلسه اخیر پسماند که در استانداری برگزار شد سخنانی گفت که در شأن شورای شهر رشت نبود.

وی افزود: وظیفه استاندار، هماهنگی دستگاه‌ها است و هر جا قصوری می‌بیند باید افراد را دعوت کند و از آن‌ها توضیح بخواهد نه اینکه از تریبونی که در اختیار دارد شورا را ضعیف جلوه دهد.

کارگرنیا ادامه داد: آقای عباسی شما که دوسال است در گیلان در رأس استانداری استان هستید چه کرده‌اید که فکر می‌کنید شورا ناکارآمد است؟

وی تصریح کرد: منتظر هستم جلسه‌ای ما را دعوت کنند و ما بپرسیم که آیا این کلمات از دهان استاندار خارج شده است یا خیر؟
undefined

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: یک دوره فرصت سوزی داشتیم. مردم سراوان هر چه از ناکارآمدی مسئولین بگویند درست می‌گویند و در رأس این مسئولین، استاندار است.

وی افزود: ما وارث بی‌توجهی‌های مسئولین قدیم هستیم. مدیریت پسماند ردیف دولتی دارد و فقط این مسئولیت متوجه شورا و شهرداری نیست.

کارگرنیا ادامه داد: استاندار توپ را به زمین شورا انداخته است چون فشار‌هایی بر وی وارد می‌شود و او هم در عوض شورا را هدف قرار می‌دهد.

استاندار گفت: ما قصور در کار را قبول داریم اما این نقص‌ها ربطی به شورا ندارد. از کجا فهمیدید که شورا ناکارآمد است.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: استاندار گیلان اصلاً شورای شهر رشت را نمی‌بیند و جلسه‌ای با شورا نمی‌گذارد و در مقابل شورا ‌ایستاده و برچسب سیاسی بودن به ما می‌زند. این درحالیست که ما شورای انقلابی هستیم و هدف ما این است که از منافع مردم حمایت کنیم و بس.

به گزارش کلانشهر،اظهارات امروز رئیس شورای شهر رشت پاسخی به صحبتهای دیروز اسدالله عباسی استاندار گیلان است. عباسی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان گفته بود:رشت طی چندین سال، درگیر بازی‌های سیاسی اعضای شورای اسلامی شهر شده و مشخص نیست مردم تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی و ضعف این افراد را بپردازند.(بیشتر بخوانید)