آخرین جلسه شورای شهر در سال ۹۹

شهردار دعوت بود، همه ی اعضا هم آمده بودند!


۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۸ | کد خبر: ۱۲۳۴۹ چاپ

آخرین جلسه‌ی شورای شهر رشت در سال ۹۹ برگزار شد.

شهردار دعوت بود، همه ی اعضا هم آمده  بودند!

کلانشهر _ گروه سیاسی: مضانپور نرگسی در آخرین جلسه شورای شهر رشت در سال ۹۹ گفت: امروز به مناسبت روز شهردار از محمداحمدی شهردار کلانشهر رشت دعوت کردیم تا در جلسه حضور یابند تا از وی قدردانی کنیم.
وی افزود: محمد احمدی پس از انتصاب به سمت شهرداری رشت کارهای خیر خوبی برای شهر انجام دادند و امیدواریم در سال آتی نیز شاهد تلاش های شبانه روزی وی برای رفع مشکلات شهر باشیم.
رمضانپور خاطر نشان کرد: تا جایی که در توان داشتم برای انقلاب و نظام دلسوزاندم و کار کردم و قضاوت های نادرست را به روز قیامت موکول می کنم.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر ادامه گفت: از 11 نفر اعضای شورای شهر دوره پنجم 8 نفر در برای حضور در انتخابات دوره بعد کلان شهر رشت ثبت نام کرده اند و آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارم.
وی با بیان اینکه ما برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده ایم و تاکید داریم که شورا جای آزمایش نیست، تصریح کرد: تجربه به من ثابت کرده است که کسانی باید وارد شورا شوند که دارای تعهد و تخصص کاری باشند.
رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه پر واضح است که از بین داوطلبین حتما می توان 11 نفر توانمند و متعهد را به دوره شورای بعدی فرستاد، گفت: شورا جای کسانی نیست که سابقه کاری فرهنگی و اجتماعی چندانی ندارند و مردم هم کسانی را انتخاب کنند که حوصله شنیدن مشکلاتشان را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه برای حضور در این دوره شورا بیش از سال گذشته کاندیدا ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: این علاقه برای حضور در این مجموعه بسیار خوب است و امیدوارم افراد متعهدی وارد دوره بعد شوند.
در ادامه احمدی شهردار رشت نیز گفت: از همه همراهی ها و مساعدت های اعضای شورا سپاسگزارم.
وی افزود:در 5ماهی که به عنوان شهردار رشت خدمت می کنم دریافتم که اعضای شورا بر موضوعات شهر تسلط دارند.
شهردار سالی پر از سلامتی و برکت برای مردم رشت آرزو کرد و گفت: با همدلی و همراهی مسولین شهری و مردم می توان گامهای بزرگی در جهت توسعه شهر برداشت.

گفتنی است در این جلسه همه‌ی یازده عضو شورا حضور داشتند تا به نوعی اخبار دیروز مبنی بر دستگیری یکی از اعضای شورای شهر در هاله‌ای از ابهام فرو رود.

شورای شهر