مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

ثبت بالغ بر ۷۶۸ تردد در محورهای ورودی و خروجی گیلان


۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴ | کد خبر: ۱۲۴۳۶ چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ۲۳ اسفند لغایت اول فروردین تعداد ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۳۲۶ هزار و ۳۷۲ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

ثبت بالغ بر ۷۶۸ تردد در محورهای ورودی و خروجی گیلان
کلانشهر: فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در طرح نوروزی استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار در محورهای گیلان از ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ لغایت اول فروردین ۱۴۰۰، در مجموع ۷۶۸ هزار و ۱۷۹ تردد به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی مدت مذکور از نظر آمار ورودی و خروج از استان تعداد ۴۴۱ هزار و ۸۰۷ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۳۲۶ هزار و ۳۷۲ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۱۷۸ هزار و ۸۲۴ وسیله نقلیه دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۱۲۴ هزار و ۴۵۸ وسیله نقلیه در جایگاه دوم بیشترین میزان ورود به استان قرار دارد.

مرادی، بیشترین میزان خروج از استان را نیز از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۱۲۰ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه دانست و یادآور شد: از ابتدای طرح نوروزی ساعت اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و متوسط سرعت وسائیل نقلیه در ساعات اوج ۷۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

نظر شما:

security code