احتکار بیش از ۱۲ تن ارزاق عمومی در رشت


۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۲ | کد خبر: ۱۳۲۶۱ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن شکر، یک تن برنج و یک تن و ۴۵۱ کیلوگرم روغن احتکار شده در شهر رشت خبر داد.

احتکار بیش از ۱۲ تن ارزاق عمومی در رشت
کلانشهر: سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران به شناسایی و برخورد با احتکارکنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان در راستای برخورد با محتکران از احتکار مقدار زیادی شکر، روغن و برنج در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با حضور در محل یک دستگاه تریلی را حین تخلیه کالاهای احتکاری در شهرستان رشت توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انباری محل دپوی ارزاق عمومی، ۱۰ تن شکر، یک تن برنج و یک تن و ۴۵۱ کیلوگرم خوراکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهمان ۵۸ و ۵۲ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش ارزاق کشف شده را ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما:

security code