
کلانشهر/ سرویس اجتماعی: همزمان با اعلام اختلال در سیستم سوخترسانی کشور، مخاطبان کلانشهر نیز اختلال در توزیع سوخت در شهر رشت را تایید کردهاند.
روابط عمومی وزارت نفت با تایید این موضوع گفت: امکان استفاده از بنزین سهمیهای وجود ندارد اما بنزین آزاد قابل استفاده است.
در همین راستا وزیر کشور نیز اختلال در سامانههای سوخترسانی را تایید کرد و گفت: مشکل سوخترسانی فنی است و بهزودی حل میشود.
پس از خبرهای متعددی از وقوع حملهی سایبری به پمپ بنزینها، خبرگزاری صداوسیما این اتفاق را تایید کرده اما حملهی سایبری هنوز توسط دستگاههای ذیربط تایید نشده است.
نظر شما:
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۵ شارژ شد؛ بدون تغییر در میزان سهمیه
اختلال در زیرساخت ۴ بانک؛ رفع کامل مشکل تا دو هفته آینده زمان میبرد
شروع سوختگیری با کارت بانکی از ماه آینده
راهاندازی شبکه «شهروند خبرنگاران» در روستاهای منطقه آزاد انزلی