ویزیت های شوک آور یک جلسه روانشناسی

۶۰۰ هزار تومان بدهید تا حالتان بهتر شود!


۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۴ | کد خبر: ۱۸۴۵۶ چاپ

تعرفه‌های خدمات‌ روانشناسی، روانپزشکی و به‌طور کلی مشاوره‌های روان، آنقدر متغیر، متفاوت و بالاست که خیلی‌ها را از مراجعه پشیمان می‌کند.

۶۰۰ هزار تومان بدهید تا حالتان بهتر شود!

کلانشهر: با اینکه تعرفه‌های تصویب شده برای خدمات روانشناسی و مشاوره برای جلسه ۴۵دقیقه‌ای، بین ۱۳۰هزار تومان تا ۱۸۷هزار تومان از سوی هیأت دولت تصویب شده اما بسیاری از متخصصان روانشناس و روانپزشک، بی‌توجه به تعرفه‌های تصویب شده، نرخ تعیین می‌کنند.

 

نگاهی به وضعیت تعرفه‌های مشاوره‌های روانشناسی و روانپزشکی در پایتخت نشان می‌دهد که تعرفه هر جلسه ۵۰دقیقه‌ای مشاوره معمولی از سوی یک متخصص روانشناسی، بین ۲۵۰ تا ۳۵۰هزار تومان است و این تعرفه براساس موقعیت جغرافیایی محل انجام مشاوره که معمولا یک مرکز روانشناسی خصوصی یا عمومی است، تغییر می‌کند.

 

گاهی این تعرفه‌ها به ۶۰۰هزار تومان برای یک ساعت مشاوره هم می‌رسد. میان مراکز یا مطب‌های مشاوره در مناطق شمالی شهر با مناطق مرکزی به پایین، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰هزار تومان اختلاف قیمت برای هر جلسه دیده می‌شود.

 

همه اینها در شرایطی است که خدمات روانشناسی، تنها محدود به یک جلسه نمی‌شود و معمولا برای یک دوره درمان با حداقل ۱۲جلسه با نرخ متوسط ۲۵۰هزار تومان، مراجعه‌کننده باید ۳میلیون تومان هزینه دهد. 

کودکان خانواده های وسواسی در خطر ابتلا به این اختلال
وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر

نظر شما:

security code