رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: ناهماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل به سرعت با دستور رییس‌جمهور حل شد.

آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی تا چند روز آینده

کلانشهر: اکبر نیکزاد ،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی حل شد، اظهار داشت: ناهماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی وجود داشت که این مشکل به سرعت با دستور رییس‌جمهور حل شد و از چند روز آینده پرداخت وام روستایی آغاز می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اظهاراتی مبنی بر تاخیر در ساخت پروژه نهضت ملی تصریح کرد: در رسانه‌ها خواندم عده‌ای می‌گویند ساخت نهضت ملی مسکن ۱۰۰ سال طول می‌کشد اما این خبرها نیست و پروژه‌های نهضت ملی را در موعد مقرر تحویل می‌دهیم.

 

وی افزود: واحدهای نهضت ملی تنها مختص گروه‌های کم درآمد نیست و سایر اشخاص هم می‌توانند به صورت نقد و اقساط از این و احدها استفاده کنند.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به نرخ سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی خاطرنشان کرد: نرخ سود پنج درصد است و تمام بانک‌ها باید این نرخ سود را رعایت کنند.