اسیدپاشی بر روی پدر و پسر در شیراز


۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۹ | کد خبر: ۲۳۴۲۸ چاپ

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس اعلام کرد: شامگاه روز شنبه ۱۸تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اسید پاشی در خیابان آصف شیراز، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام بررسی مشخص شد که دو نفر مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفتند و بر اثر اسیدپاشی مجروح شدند.

اسیدپاشی بر روی پدر و پسر در شیراز

کلانشهر: سرهنگ حمید افرامن روز یکشنبه در رابطه با جزئیات این حادثه اظهار کرد: اسیدپاشی توسط فردی موتورسوار بر روی یک مرد ۴۲ ساله به همراه پسر ۱۴ ساله‌اش صورت گرفته است و هر دوی آنها بر اثر این حادثه مجروح و از ناحیه صورت و دست دچار صدمه شدند.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه وضعیت عمومی حال مصدومان مطلوب است، گفت: مصدومان بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امیرالمومنین شیراز انتقال داده شدند و طبق پیگیری‌های انجام شده وضعیت مصدومان مطلوب گزارش شده است.

 

سرهنگ افرامن اضافه کرد: پیگیری‌ها و تلاش ویژه پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به منظور شناسایی عامل اسیدپاسی ادامه دارد و قطعا با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی می‌سود.

 

وی با بیان اینکه آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله است، گفت: خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد و بزودی گزارش تکمیلی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اطلاع رسانی می‌شود.

نظر شما:

security code