سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۶ کافه رستوران متخلف به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی رسته صنفی مورد نظر در شهرستان رشت پلمب شد. 

پلمب ۶ کافه رستوران  و دستگیری دو متصدی به علت برگزاری مراسم «نامتعارف» در رشت

کلانشهر: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۶ کافه رستوران متخلف به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی رسته صنفی مورد نظر در شهرستان رشت پلمب شد.

 

سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

 

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف به ویژه کافه رستوران‌ها شهرستان رشت، طرح کنترل و بازرسی از این واحدهای صنفی در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در ۱۵ روز گذشته از ۱۴۲ کافه رستوران بازدید به عمل آمد، افزود: در این بازدیدها ضمن تذکر به ۶۲ واحد صنفی، از ۵۶ واحد تعهد اخذ، برای ۱۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی رسته صنفی مورد نظر پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دو متصدی ۲۴ و ۳۰ ساله این واحدهای صنفی به علت برگزاری مراسمات نامتعارف در واحدهای صنفی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ حیدرخواه در پایان با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*تصویر تزئینی است

نظر شما:

security code