پروانه ۴دفتر خدمات مسافرتی گیلان لغو شد


۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۲ | کد خبر: ۲۶۹۸۳ چاپ

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: بر اساس رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دفتر تذکر و تعلیق دریافت کرده و پروانه ۴ دفتر لغو شده است.

پروانه ۴دفتر خدمات مسافرتی گیلان لغو شد
کلانشهر: رضا حسن پور سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: در نتیجه بررسی‌های یادشده ۱۵ تذکر و ۱۰ تعلیق برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان صادر شده است.

وی اظهار داشت: همه موارد رسیدگی به شکایت و نتیجه نظارت و بازرسی در کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نتیجه نهایی اعلام می شود.
وی بیان کرد: عدم رعایت قوانین و بسته بودن دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیم گیری‌های یاد شده بوده است.
سرپرست گردشگری گیلان گفت: همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانش‌افزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شده است.
حسن پور اظهار داشت: با عنایت به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع چهارمین کمیسیون مربوطه با حضور اعضاء برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد و در نهایت برای یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار دریافت کرده و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.
۸۴ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.

نظر شما:

security code