عقب ماندگی ها در حوزه مسکن گیلان جبران شود


۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۲ | کد خبر: ۳۰۴۷۷ چاپ

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه عقب ماندگی استان در حوزه مسکن باید جبران شود،گفت: تعاونی ویژه ساخت مسکن در گیلان تشکیل و مدیریت آن به افراد دارای صلاحیت سپرده شود.

عقب ماندگی ها در حوزه مسکن گیلان جبران شود
کلانشهر: اسدالله عباسی صبح دوشنبه در نشست شورای مسکن استان گیلان، انسجام، مدیریت، برنامه ریزی و هدف گذاری در همه بخش‌ها به ویژه اجرای طرح ملی مسکن را مؤثر دانست و اظهار کرد:تهیه مسکن جز تعهدات الویت دار دولت سیزدهم است که باید همه دستگاه‌ها برای این مسئله پای کار باشند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم در بخش مسکن،افزود: رویکرد دولت سیزدهم در بخش مسکن در گیلان به جد پیگیری و دنبال می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تشکیل تعاونی ویژه ساخت مسکن در استان، بیان کرد:اداره تعاونی‌ها به افراد صلاحیت دار و توانمند سپرده شود. تا تجربه تلخ ناکارآمدی و سوءمدیریت برخی تعاونی‌های گذشته تکرار نشود.

عباسی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن در گیلان با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود،گفت:زمان در کار جهادی و عملیاتی بسیار اهمیت دارد و در بخش مسکن هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رابطه مستقیم اجرای طرح ملی مسکن و ایجاد اشتغال، افزود: ساخت مسکن و ساخت و ساز در استان منجر به اشتغالزایی می‌شود.

نگاه علمی و دانش محور در ساخت و سازها

استاندار گیلان با تاکید بر اجرای ساخت و سازها با نگاه علمی و دانش محور در استان، بیان کرد: ساخت و سازها در اجرای طرح ملی مسکن با دانش روز و کارشناس محور همراه شود.

عباسی با اشاره به کم کاری‌های صورت گرفته در بخش مسکن، اضافه کرد: کم کاری‌ها و عقب ماندگی‌ها در حوزه مسکن در گیلان جبران شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن روستایی، افزود: بسترهای ساخت و ساز در مناطق روستایی فراهم شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه کیفی سازی در اجرای طرح مسکن ملی مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه به مقوله کیفیت در ساخت و ساز و استفاده مصالح ارزان و مقاوم در ساخت و سازها لحاظ شود.

نظر شما:

security code