با اشاره به اعلام بخشودگی ها از سوی رییس جمهور

مطهری: ادامه بخشودگی‌ها از سوی رئیس جمهور ادامه نقشه راه رهبری است


۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۵ | کد خبر: ۳۱۵۹۱ چاپ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر ادامه بخشودگی‌ متهمان اخیر از سوی رئیس‌جمهور گفت: به هر جهت این ادامه نقشه راه حضرت آقاست که مشخص می کند دستگاه های اجرایی و سایر مجموعه ها همین مسیر را طی کنند.

مطهری: ادامه بخشودگی‌ها از سوی رئیس جمهور ادامه نقشه راه رهبری است
کلانشهر: اردشیر مطهری در رابطه با عفو اخیر محکومان و متهمان توسط رهبری و اعلام ادامه این روند توسط رئیس جمهوری در مراسم ۲۲ بهمن، بیان کرد: این کار به هر جهت تدبیر و حرکت خیلی زیبایی بود و خدا را شکر با تدبیر رهبری هم پوزه معاندین و استکبار جهانی به خاک مالیده شد و هم اینکه در داخل کشور نیز خیلی ها دیدند که دلسوزتر از مقام معظم رهبری به این کشور و مردم هیچ کسی وجود ندارد.

ادامه بخشودگی ها از سوی رئیس جمهور ادامه نقشه راه رهبری است

وی در خصوص تاثیر ادامه بخشودگی‌ها از سوی رئیس‌جمهور نیز تصریح کرد: به هر جهت این ادامه نقشه راه حضرت آقاست که مشخص می کند دستگاه های قوه مجریه که در راس قرار دارند و همچنین دیگر مجموعه‌ها همین مسیر را طی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: باید به دنبال این باشیم که ما حکم قتل را برای دزدی نبُریم و حکم دزدی را برای یک خطای کوچک نبُریم و در خور شأن آن این است که جایی که نیاز است مسیر و نقشه راه رهبری را دنبال کنیم، همان را ادامه دهیم.

مطهری اظهار کرد: رئیس جمهور مسیر نقشه راه رهبری را گرفته و متوجه شده اند و همان را ادامه می دهند و بهترین حرکت نیز این است که عزیزانمان را توجیه کنیم، با آنها صحبت کنیم که اگر در مسائل فتنه خسارتی نزده اند و مشکلی ایجاده نکرده اند با صحبت منطقی و معقول متوجه شوند. مخصوصا باید از معتمدین هر منطقه و نمایندگان کمک بگیریم تا نزد بزرگان کشور ضمانت این افراد را کنند تا به هر جهت این افراد که مورد عفو رهبری قرار گرفته اند، ان شاءالله اگر موردی هم وجود دارد مشکلشان حل شود.

اقدام رهبری در عفو محکومان نشان داد که مردم برای کشور مهم هستند

وی یادآور شد: در زمانی که همه دست به دست هم داده بودند و از خارج از کشور و با استفاده از یک سری فریب خوردگان هدایت می شدند، خدا را شکر مثل همیشه تدبیر، تصمیم و صبوری فرماندهی کل قوا توانست کارساز باشد تا خود به خود توطئه ها و دسیسه های دشمن یکی پس از دیگری همچون گذشته خنثی شود و این اقدام رهبری نشان داد که مردم برای ما، کشورمان و ولایت ما مهمند. حضرت آقا فرمودند که عده ای هم فریب خورده اند که تنبیه مختصری شوند، بنابراین از روز اول نقشه راه را رهبری در مراسم نظامی در اوایل فتنه مشخص کردند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه اخیر برکت دیگری نیز برای ما داشت که منشاء خیر شد، عنوان کرد: برکت آن این بود که خواص بی بصیرت چهره خود را مجددا نمایان کردند که به نظرم این از خود موضوع مهم تر است. اگر رفتار تمام مسئولان را در زمان فتنه چک کنیم، بعضی از اینها که از قبل انقلاب و نظام جزء خواص شدند و از روز اول و تا کنون این خواص از کنار نظام، ولی امر، ولایت و شهدا سوء استفاده کردند امروز دستشان رو شد که به جز منافع خود، خانواده و اطرافیانشان چیزی برایشان مهم نیست، چراکه اگر مهم بود در میدان مبارزه با فتنه حضور پیدا می کردند.

مطهری با تاکید بر اینکه خدای ناکرده آب به آسیاب دشمن نریزیم، چراکه مسیر ولایت مشخص است، خاطرنشان کرد: همه باید فرمایش حضرت آقا را با تدبیر انجام دهیم و هیچ کسی هم مهربانتر، دلسوزتر و امین تر از رهبری در کشور نیست و هر کسی که این مسیر را برود خیر نظام و حاکمیت را می خواهد. نباید اجازه بدهیم خودمان به دست خودمان حریف و دشمن درست کنیم.

۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است

وی در پایان گفت: ۲۲ بهمن یک برکت و نماد وحدت ملی و نماد اتحادی بود که مقام معظم رهبری دستور فرمودند و مردم همه لبیک گفتند و شاهد بودیم که در کوچکترین روستاها به صحنه آمدند. بناراین باید رئیس جمهور به این موضوعات توجه کند و الان نوبت ایشان است که در معیشت مردم تغییری ایجاد کند، چراکه قطعا مردم پای نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد و به ولایت عشق می ورزند.