معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز جدی برای استخدام بیش از ۳۱ هزار معلم در سال جاری خبر داد.

استخدام ۳۱ هزار معلم جدید مجوز گرفت/ آزمون استخدامی در این ماه برگزار می‌شود
کلانشهر: قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه شب در اجلاس روسای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: رتبه‌بندی اقدام گسترده‌ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی شد.

شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه‌بندی وجود دارد

وی با عنوان اینکه برای اجرای رتبه بندی صدها نفر شبانه‌روز کار کردند، گفت: در جریان اجرای رتبه‌بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی شد و در این خصوص حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی سابقه بود.

احمدی لاشکی با عنوان اینکه حتما ایراداتی در رتبه‌بندی وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، گفت:  شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه‌بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه صندوق ذخیره در حال بهسازی و احیا است و اساسنامه آن اصلاح شده و این روند در حال انجام است، ادامه داد: سنددار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی‌های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهور به خوزستان افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در جریان سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده که از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان لحاظ شده است و هر جا راه کمک به دانشگاه فرهنگیان از طرف آموزش و پرورش وجود دارد نباید دریغ کرد.

اخذ مجوز جدید برای استخدام ۳۱ هزار معلم

احمدی لاشکی با اعلام این خبر که مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است، گفت: در عین حال مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است و احتمالا در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار خواهد شد.