khanekhodro

مس رفسنجان1-1ملوان بندر انزلی

گل لحظه آخری عُمری، جشن مسی ها را در خانه خراب کرد


۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۴ | کد خبر: ۴۸۷۱۲ چاپ

ملوان بندر انزلی با تساوی در بازی امشب، 14 امتیازی شد و با تفاضل 4+ در رتبه سوم جدول جای گرفت

گل لحظه آخری عُمری، جشن مسی ها را در خانه خراب کرد
کلانشهر: دو تیم مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی از ساعت 18 امروز جمعه چهارم آبانماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس با قضاوت حسین زیاری به مصاف هم رفتند.

شاگردان امیرحسین پیروانی در تیم مس، بازی را تهاجمی آغاز کردند و درصدد آن بودند تا بتوانند گل اول مسابقه امشب را به ثمر برسانند که درخشش حبیب فرعباسی در خط دروازه ملوان سد راه گلزنی نارنجی پوشان شد.
در ادامه، اولین موقعیت جدی مسابقه برای ملوان را محمد عمری در دقیقه 12 خلق کرد که شوت وینگر سرعتی ملوان به تیرک دروازه مس اصابت کرد و به گل تبدیل نشد!

نارنجی پوشان بازی را به دست گرفته و با خلق موقعیت های پرشمار به دنبال گلزنی بودند که عیسی مرادی در دقیقه 27، در موقعیتی تک به تک صاحب فرصت گلزنی شد که فرعباسی با درخشش دوباره خود سد راه گلزنی مرادی شد.

بعد از این فرصت، مسی ها به تلاش خود ادامه دادند و سباستین اسپاهیو هم صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه وینگر آلبانیایی مس جایی در چارچوب دروازه ملوان نداشت و به شکلی خطرناک به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

ملوانی ها در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کردند و پیش از رسیدن به دقیقه 60، 2 فرصت خوب گلزنی هم نصیب ملوانی ها شد اما شاگردان مازیار زارع در ثبت گل برتری ناکام بودند.

رفته رفته دوباره توپ ومیدان در اختیار بازیکنان مس قرار گرفت و شاگردان پیروانی در دقیقه 69 صاحب ضربه پنالتی شدند که فرشید باقری توانست دروازه ملوان را باز کند تا بازی با برتری یک گله مس ادامه پیدا یابد.
مازیار زارع با تعویض های تهاجمی خود به دنبال تغییر جریان بازی به سود تیمش بود که بعد از چند فرصت سوزی، در واپسین دقایق بازی، اشتباه خط دفاعی مس باعث شد تا ملوانی ها صاحب ضربه پنالتی شوند.

محمد عمری توانست در دقیقه (6+90)، ضربه پنالتی ای که سهیل فداکار گرفته بود را به گل تبدیل کند تا مسابقه امشب با درخشش 2 بازیکن سابق سرخابی های پایتخت با تساوی 1-1 خاتمه یابد.


 ملوان با تساوی در بازی امشب، 14 امتیازی شد و با تفاضل 4+ در رتبه سوم جدول جای گرفت و مس رفسنجان هم با 8 امتیاز و تفاضل 2- در رتبه یازدهم جدول جای استقلال را گرفت.
شاگردان مازیار زارع در بازی بعدی خود روز یازدهم آبان ماه میزبان هوادار هستند و در همان روز، مس رفسنجان در قائمشهر باید به مصاف نساجی برود.