با اتهام «انعکاس حوادث در مغایرت با بهداشت روانی جامعه»؛پایگاه خبری رکنا توقیف شد

کلانشهر- هیات نظارت بر مطبوعات با اکثریت آرا رای به توقیف پایگاه خبری رکنا داد.

خبرگزاری میزان نوشت:صبح امروز اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در خبری اعلام کرد با توجه به روند انتشار تصاویر و مطالب مغایر با عفت عمومی، انعکاس حوادث به نحوی که در مغایرت با بهداشت روانی جامعه است و به‌دلیل تخلفات ادامه‌دار پایگاه خبری «رکنا» در انتشار محتوا، به این پایگاه خبری تذکر کتبی داد.

در همین راستا، هیات نظارت بر مطبوعات نیز با تشکیل جلسه‌ای با اکثریت آرا رای به توقیف پایگاه خبر رکنا داد.

تا دقایقی دیگر اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات درخصوص این رای منتشر خواهد شد.

تذکر اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به پایگاه خبری «رکنا»

گفتنی است اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به دلیل آنچه بتخلفات ادامه‌دار پایگاه خبری «رکنا» در انتشار محتوا، خوانده هم به این پایگاه خبری تذکر کتبی داده بود.

طبق اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در نامه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، خطاب به مدیرمسوول پایگاه خبری رکنا آمده است: روند انتشار تصاویر و مطالب مغایر با عفت عمومی، انعکاس حوادث به نحوی که در مغایرت با بهداشت روانی جامعه است، انتشار فایل‌های صوتی بدون مجوز قانونی و نیز استفاده ابزاری از تصاویر زنان در گزارش‌ها همچنان در این پایگاه خبری ادامه دارد و علی رغم تذکرات قبلی، متاسفانه این رویه ناصواب اصلاح نشده است. در این خصوص مستند به بند‌های ۲ و ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات به جنابعالی تذکر داده می‌شود. لازم است این روند را به فوریت اصلاح و توضیحات خود را به این اداره‌کل ارسال نمایید.

نظر شما:

security code