دختر ۱۷ ساله به دلیل خستگی از درس اقدام به خودکشی کرد.

بررسی ها حکایت از آن داشت که این دختر با روسری اقدام به خودکشی کرده بود.مادر دختر نوجوان در اولین تحقیقات اظهار داشته بود که دخترش مدتی بود به دلیل خستگی از درس ابراز ناراحتی می کرده و سرانجام به همین دلیل به زندگی خود پایان داده است.