افزایش ۷۸ درصدی ورود خودرو به گیلان


۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۰ | کد خبر: ۲۳۴۳۷ چاپ

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۷۸ درصدی ورود به استان هستیم، افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور قزوین - رشت بوده است.

افزایش ۷۸ درصدی ورود خودرو به گیلان

کلانشهر: سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تقارن تعطیلات عید قربان با پایان هفته و ورود تعداد زیادی از هموطنان به استان گیلان، اظهار کرد: براساس آمارها طی سه روز گذشته بالغ بر ۲۴۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.

 

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۷۸ درصدی ورود به استان هستیم، افزود: بیشترین حجم تردد مربوط به محور قزوین - رشت بوده است.

 

رئیس پلیس راه گیلان ضمن قدردانی از همکاران پلیس راه استان جهت مدیریت ترافیک، عنوان کرد: به رغم افزایش ورودی استان شاهد ترافیک روان در محورهای مواصلاتی هستیم؛ البته محورهای ساحلی و تفرجگاهی استان شلوغ و پرتردد هستند.

 

صفاری با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران منجر به کاهش ۸۰ درصدی وقوع تصادفات و فوتی شده است، گفت: هم اکنون در ساعات پایانی تعطیلات هستیم و تعداد زیادی از هموطنان در حال بازگشت به موطن خود هستند لذا محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۲۴ امشب در محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل برقرار است.

 

وی از مسافران خواست در صورت خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان قرار نگیرند و خاطرنشان کرد: زمان بازگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکنید تا به سلامت به مقصد بازگردید.