به‌ دنبال شکایت ۲ دختر از مادرشان به اتهام شکنجه و کتک زدن آنها، زن میانسال بازداشت شد، اما ادعا کرد که بچه‌هایش دروغ می‌گویند و شکنجه‌ها کار شوهرش سابقش است.

شکایت ۲ خواهر از مادرشان به اتهام شکنجه و آزار /ارثیه ۶ میلیارد تومانی گرفت اما در مترو دستفروشی می کند
کلانشهر:تحقیقات در این پرونده عجیب از چند روز قبل با شکایت مردی در دادسرای جنایی تهران اتفاق افتاد.
وی به قاضی غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم گفت: من و همسرم مدتی قبل با وجود داشتن ۲ دختر ۱۱ و ۲۲ ساله از یکدیگر جدا شدیم، اما به‌تازگی متوجه شده‌ام که او ‌بچه‌هایم را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: آنطور که بچه‌هایم می‌گویند مادرشان آنها را کتک می‌زند و شکنجه می‌کند و جانشان در خطر است. با این شکایت، ۲ دختر این مرد به دادسرا احضار شدند. آنها گفته‌های پدرشان را تأیید کردند و یکی از آنها آثار شکنجه‌های وحشتناکی را که روی بدنش وجود داشت، به بازپرس نشان داد و گفت: حدود یک‌سالی می‌شود که مادرمان ما را شکنجه می‌دهد. او هر بار به بهانه‌های مختلف ما را کتک می‌زند و این اواخر هم بدن ما را می‌سوزاند.
وی ادامه داد: او یک‌بار مرا در اتاق زندانی کرد و حدود ۳ روز به من غذا نداد. حتی بعضی وقت‌ها که خواهر بزرگ‌ترم به خانه دوستش می‌رفت، مرا در خانه حبس می‌کرد و دست و پایم را به تخت می‌بست. اوایل می‌ترسیدیم به پدرمان حرفی بزنیم، اما این اواخر دیگر اجازه خروج از خانه و دیدن پدرمان را هم نمی‌داد تا اینکه یک روز قفل در را شکستیم، از خانه فرار کردیم، پیش پدرمان رفتیم و همه‌چیز را برای او تعریف کردیم.

در ادامه تحقیقات، دایی بچه‌ها هم به دادسرا مراجعه کرد و حرف‌های آنها را درخصوص بدرفتاری مادرشان تأیید کرد. همچنین مشخص شد مادر بچه‌ها رفتارهای عجیب‌تری هم دارد. او با وجود اینکه پس از مرگ پدرش ارثیه ۶ میلیارد تومانی به وی رسیده بود، ‌در مترو و خیابان دستفروشی می‌کرد. در این شرایط بود که دستور بازداشت این زن صادر شد، اما او منکر شکنجه کردن دخترانش شد و همه‌چیز را گردن شوهر سابقش انداخت.
وی گفت: من می‌خواستم به‌زودی راهی دادسرا شوم تا از شوهر سابقم که بچه‌هایم را شکنجه می‌کند، شکایت کنم، اما او پیش‌دستی کرد و مرا گناهکار نشان داد. من یک مادرم و به هیچ عنوان دخترانم را شکنجه نمی‌کنم و ‌سوختگی‌ها کار من نیست و کار شوهرم است.

او ادامه داد: دخترانم و برادرم که حرف‌های آنها را تأیید کرده‌اند هم دروغ می‌گویند. برادرم از من کینه به دل دارد؛ چون پدرم سهم بیشتری از اموالش را به من بخشید و برادرم همیشه نسبت به این موضوع اعتراض داشت و ناراحت بود. حالا هم برای انتقام می‌خواهد من را یک مادر شکنجه‌گر نشان بدهد.
این زن درباره دستفروشی‌اش نیز گفت: به‌ نظرم هر کس باید روی پای خودش بایستد و برای به‌دست آوردن پول زحمت بکشد. با وجود اینکه به من ارث میلیاردی رسیده، اما اعتقادم این بود که خودم برای به‌دست آوردن پول کار کنم و زحمت بکشم.

با دستور بازپرس، این زن برای بررسی سلامت روانی به پزشکی‌قانونی معرفی شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

نظر شما:

security code