سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت به بانوان محجبه در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۱۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری نوجوان ۱۴ ساله به دلیل هتک حرمت به بانوان محجبه در بندرانزلی

کلانشهر: فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت به بانوان محجبه در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز فراجا است، اظهار داشت: پلیس با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

 

وی در ادامه گفت: بنا بر گزارش‌ها و شکایات دریافتی از چند خانم محجبه مبنی بر هتک حرمت آن‌ها از سوی فردی ناشناس در خیابان‌های شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با اعلام اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی، متهم این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد، از ابراز ندامت و پشیمانی این فرد خبر داد و تصریح کرد: متهم ۱۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به پیامدهای منفی سوء ذهنی و رفتاری ناشی از جنگ رسانه‌ای دشمنان بر روی افکار نوجوانان و جوانان، بیان داشت: خانواده‌ها باید نظارت و کنترل بیشتری نسبت به رفتارهای فرزندان خود داشته باشند تا در دام دشمنان نیفتند.