خداحافطی با کاراکتر هنری مرد نقره ای؛

«آرمین بشرویه» هنرمند جوان آستارایی درگذشت


۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸ | کد خبر: ۲۰۸۷۴ چاپ

این هنرمند گیلانی صاحب چند مقام برتر در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی بود و با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان هم تجربه همکاری داشت

«آرمین بشرویه» هنرمند جوان آستارایی درگذشت
«آرمین بشرویه» از هنرمندان جوان استان گیلان و شهرستان آستارا در حوزه تئاتر به دلیل بیماری درگذشت.

 بشرویه متولد ۱۳۶۱ آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود.

این هنرمند نهم فرودین ماه به دلیل بیماری در بیمارستان شریعتی تهران بستری شده بود که امروز یکشنبه به دلیل شدت یافتن بیماری از این جهان خداحافظی کرد. 

آرمین بشرویه مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران بود و توانسته بود در دهه گذشته فعالیتهای خوبی در تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور از خود به جای بگذارد.

این هنرمند گیلانی صاحب چند مقام برتر در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی بود و با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان هم تجربه همکاری داشت.


کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور، بخشی از کارنامه فعالیت این هنرمند فقید بود.

نظر شما:

security code